تعمیرات گیرنده های denay

تعمیرات گیرنده های denay

دنیای امروز روز به روز در حال پیشرفت و افزایش و بهبود کیفیت در رابطه با استفاده از وسایل الکترونیکی و دیجیتالی و… می باشد. یکی از گام هایی که در راه پیشرفت و بهبود کیفیت برداشته شده است افزایش کیفیت تصاویر تلویزیون است که با تغییر از سیستم آنالوگ به دیجیتال این امر امکان پذیر شد. که علاوه بر استفاده از تصاویری با کیفیت بالا ویژگی های دیگری نیز برای مصرف کننده فراهم می آورد.

تلویزیون های امروزی دارای دستگاهی جهت دریافا این سیگنالهای دیجیتال می باشند و از طریق آن می توان تصاویر را با کیفیت بالا دریافت کرد. اما تلویزیون های قدیمی که این دستگاه در آن تعبیه شده تکلیفشان چیست. آیا باید تلویزیون جدید گرفت؟ می توان گفت اگر تلویزیون شما مشکلی ندارد و به خوبی کار می کند نیازی نیست تلویزیون جدیدی خریداری شود شما تنها با وصل کردن یک دستگاه مجزا می توانید تصاویری با کیفیت بالا داشته باشید که امواج دیجیتال رو دریافت و به آنالوگ تبدیل و قابل پخش برای شما شود. نام این دستگاه ست تاپ باکس یا گیرنده مبدل دیجیتال است.

لزوما برای دریافت تلویزیون دیجیتال نیاز به آنتن جدیدی نیست، در بعضی موارد وقتی که سیگنال دریافتی توسط آنتن موجود ضعیف باشد و این موضوع مربوط به آنتن باشد، نیاز به تعویض آنتن نیز هست. به این دليل که در آنالوگ هر چه شدت سيگنال پايين بيايد تصوير با نويز بيشتري نمايش داده مي شود (به اصطلاح برفک داره) اما در ديجيتال اگر شدت سیگنال از حد خاصي پايين تر بيايد هیچ تصويری قابل دريافت نخواهد بود. بنابراین اگر سيستم آنتن منزل به هر دليل داراي مشکلی است ، نياز به تعويض خواهد داشت.

از جمله مبدل هایی که می توانید برای تلویزیون خب بخرید می توان به گیرنده دیجیتالی denay اشاره کرد. این گیرنده دارای تیونر قوی، ورودی USB حهت ضبط برنامه های دیجیتال، پشتیبانی از زیر نویس فارسی و تله تکست فارسی، قبلیت پخش تصویر و صدا در فرمتهای مختلف.

دستگاههای گیرنده دیجیتال مانند هر وسیله دیجیتالی و الکترونیکی با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مواجه می شوند. خاموش شدن ناگهانی دستگاه، عدم کانال یابی یا ذخیره تنظیمات، یا مشکلاتی در رم و تیونر و پورت HDMI و… .

اگر مبدل شما در هر مدلی از نوع denay می باشد و با مشکلی در کار کرد آن مواجه شدید می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر ستاپ باکس به رفع آن در اسرع وقت بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس:تهران-میدان انقلاب -کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک ۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱