تعمیرات گیرنده های Star sat

تعمیرات گیرنده های استارست

تعمیرات گیرنده های Star sat : گیرنده های دیجیتال این امکان را به ما داده اند تا شبکه های تلویزیونی و رادیویی را با کیفیت بسیار بالایی دریافت کنیم.  یکی از این گیرنده های دیجیتال استارت میباشد که تعمیرات گیرنده دیجیتال استارست در این مرکز انجام میپذیرد.

گیرنده های استار ست نیز یه خروجی HDMI مجهز بوده که خروجی تصویر هرچه با کیفیت تری را ارائه میدهد که این گزینه در تلویزیون های LCD و LED که تصویر با رزولوشن بالایی را ارائه میدهند بسیار مفید و کاربردی است زیرا میتوانیم تصویر بسیار شفافی را ببینیم. برند استارست نیز یکی از برندهای به نام و پرطرف دار در تولید گیرنده های دیجیتال می باشد که مدل های متفاوتی از گیرنده ها را تولید می کند ، به عنوان مثال SR-T330HD یکی دیگر از مدل های این برند است که کمی در اینجا در باره ی این مدل توضیح می دهیم.

تعمیر گیرنده دیجیتال

این مدل گیرنده ی استارست نیز مجهز به پورت ورودی usb می باشد که میتوان هاردهای اکسترنال – فلش های یو اس بی را متصل نمود و تصاویر و فیلم های موجود در این حافظه ها را نیز در تلویزیون از این طریق مشاهده نمود.برای اطلاعات بیشتر در باره ی فرمت فایل های صوتی و تصویری قابل پشتیبانی توسط این مدل گیرنده دیجیتال باید به MPEG1/MPEG2/MPEG4/H264/VC-1/ Motion JPEG(flv/.rmvb/.avi/.mpg/.dat/.vob/.div/.mov اشاره کرد که از فرمت های رایج هم هست.

تعمیرات گیرنده های Star satمیتوانید در صورت به روز رسانی نرم افزاری این دستگاه را با استفاده از پورت usb ارتقاع داد که با ارتقاع دادن نرم افزاری بسیاری از مشکلات مربوط به دریافت برخی کانال ها برطرف می باشد.

تعمیرات گیرنده دیجیتال

در صورت خرابی دستگاه گیرنده استارست خود می توانید با این مرکز تماس بگیرید و تعمیرات گیرنده های Star sat را به ما بسپارید.

تلفن های تماس :  تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-پلاک ۹۸-واحد ۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹