تعمیرات گیرنده های Farasoo

تعمیرات گیرنده های Farasoo

این روزها که همه چیز رو به پیشرفته گذاشته و به صورت دیجیتالی انجام می شود تلویزیون هم از این قاعده مستثنا نشده و تلویزیون های نسل جدیدی پا به عرصه گذاشتند که بر خلاف گذشته که تصاویر را با سیگنال های آنالوگ دریافت و پخش می کردند با دریافت این سیگنال ها به صورت دیجیتال امکان دریافت تعداد کانال های بیشتر با کیفیت صدا و تصویر خیلی بهتر از گذشته را برای ما فراهم آورده اند. در کشور ما نیز چند سالی است که ارسال سیگنال به صورت دیجیتال شده است از این رو اگر تلویزیونی امکان دریافت آنها را نداشته باشد مسلمأ نمی تواند چنین کانالهایی را مشاهده کند از این رو برای حل این مشکل مبدلی ایجاد شده است این سیگنالها را دریافت کرده و به صورت قابل نمایش توسط این تلویزیون ها در آورد که به اصطلاح به آنها ست تاپ باکس یا همان گیرنده دیجیتال گفته می شود. تلویزیون های نسل جدید چنین دستگاهی را در درون خود دارند و نیازی به اضافه کردن دستگاه مجزایی نیست. شما مي توانید با  وصل کردن يک مبدل ديجيتال به تلويزيون به سادگي از دريافت ديجيتال  بهره مند شوید؛ بعبارتی دیگر  درصورتی که آنتن موجود شما مناسب باشد، دریافت شما بسیار آسان است.

ویژگیهای پایه مبدل تلویزیون دیجیتال به صورت زیر است:

  •  ورودي آنتن

  •  خروجي صدا و تصوير

  •  خروجي RF

گیرنده دیجیتال از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکيل شده است که اجزاي هر کدام عبارتند از:
              
۱)    منبع تغذيه
۲)    تيونر
۳)    پردازشگر مرکزي
۴)    دمودلاتور
۵)    حافظه
۶)    پردازشگر تصوير
۷)    اتصال دهنده ها و اينترفيس ها

گیرنده های دیجیتال دارای برندهای مختلفی هستند که شرکت های الکترونیکی اقدام به ساخت آنها کرده اند مانند گیرنده دیجیتال فراسو (farasoo).  این گیرنده دیجیتال در انواع مختلفی ایت که هر کدام دارای ویژگی های مشترک و یک سری خصوصیات خاص خود هستند اما ویژگی های کلی آن مانند: دارای پورت HDMI و USB  می باشد و تصاویر را با کیفیت Full HD نمایش می دهند. امکان اتصال حافظه جانبی یا اکسترنال و ضبط برنامه دلخواه را دارد. همچنین امکان پخش صدا و تصویر در انواع فرمت هار را دارا می باشد. قابلیت پخش رادیو و تله تکست و منوی فارسی و… می باشد.

هر دستگاهی هر چقدر دارای امکانات زیاد و پیرفته باشد گاهی با مشکلاتی ناشی از وجود اختلالی در ساختار آن مواجه می شود. دستگاه گیرنده های دیجیتال نیز از این امر مستثنا نیستند. از جمله مشکلاتی که هست مثلا مربوط به نرم افزاری می باشد فرضا با روشن دستگاه کلمه ash ظاهر می شود که یا باید دستگاه آپدیت بشود که اگر انجام نشد باید به دست تعمیر کار بدهید تا پروگرام کند. مشکلات دیگری ناشی از عدم ذخیره سازی تنظیمات یا مشکلاتی مربوط به برد و… که همگی باید بررسی و شناسایی و رفع شود.

اگر دستگاه گیرنده دیجیتال شما در هر مدلی با مشکلی مواجه شده است می توانید به مرکز تعمیر ستاپ باکس اقدام به رفع خرابی دستگاه خود زیر نظر متخصصین حرفه ای و به روز مراجع کنید تا در اسرع وقت به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه شما پرداخته شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس:تهران-میدان انقلاب -کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک ۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱