تعمیرات گیرنده های Marshal

تعمیرات گیرنده های Marshal

تعمیرات گیرنده دیجیتال مارشال : در گذشته شبکه های تلویزیون به چند کانال ساده محدود می شد و سیگنال هابه صورت آنالوگ توسط آنتن دریافت می شد.

با پیشرفت تکنولوژی بر تعداد کانال ها افزوده شد ولی باز پخش کانال ها به صورت آنالوگ بود و محدودیت هایی را به همراه باشد.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی سیستم های رسانه ای تصمیم گرفتند که گزینه دیجیتال را وارد دستگاه های رسانه ای کنند یعنی سیگنالها به صورت دیجیتال دریافت شوند.

تعمیر گیرنده دیجیتال مارشال

برای این منظور نیازمند به گیرنده هایی می شویم که این سیگنالها را دریافت و پخش کند.

بدین منظور همزمان با فرستنده های دیجیتالی نیازمند به گیرنده این امواج هم هستیم و شرکتهای الکترونیکی شروع به ساخت این دستگاهها با برندها ی مختلفی از جمله Marshal (مارشال) نموده اند. البته تلویزیون های نسل جدید دارای گیرنده در داخل سیستم خود هستند و نیازی به اضافه کردن دستگاهی مجزا به آن نیست اما تلویزیون های نسل قدیم باید دستگاه مجزایی داشته باشند. 

گیرنده Marshal دارای حافظه داخلی قابل برنامه ریزی برای ضبط  و کیفیت تصویر Full HD می باشد. دارای ورودی های USB2.0, HDMI,CVBS,Coaxial. فرمت های پخش  صوتی MPEG-1 , MPEG-2 audio , MP3 , WMA و ویدئویی H.264, VC1 MPEG1/2/4. دارای قابلیت تلتکست و راهنمای الکترونیکی برنامه (EPG) است. این گیرنده دارای کابل HDMI نمی باشد اما کابل AV و کنترل و باتری جز متعلقات آن می باشد.

از جمله مواردی اختلالی که ممکن است این گیرنده با آن روبرو شود می توان به خاموش شدن دستگاه به طور ناگهانی و یا اینکه نتواند کانال یابی کند وشبکه ها را اسکن نماید و نیز عدم ذخیره تنظیمات بعد از کانال یابی. اما خرابی ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد: خرابی مربوط به مدار قدرت است که با ولتاژگیری مشخص می شود که خروجی دارد یا خیر. دومین مورد مربوط به مین برد اصلی می شود. و بسیاری مشکلات مربوط به سخت و افزار و نرم افزار که باید بررسی و عیب یابی شود.

در صورت بروز خرابی دستگاه گیرنده دیجیتال مارشال خود می توانید به مجتمع تعمیر ستاپ باکس مراجع نمایید تا زیر نظر متخصصین با تجهیزات پیشرفته عیب یابی مراجعه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر با این مرکز در تماس باشید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹——۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس: تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-پلاک ۹۸-واحد ۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱