تعمیرات گیرنده های X vision

تعمیرات گیرنده های X vision

تلویزیون های نسل قدیم را تلویزیون های آنالوگ می گفتند. در این نوع سیستم آنالوگ، سیگنالهایی که از طرف فرستنده ارسال می شد به صورت آنالوگ به آنتن تلویزیون ما می رسیدند و تنها توسط آنتن منابسی دربافت می شدند تا شبکه های تلویزیونی برای ما قابل پخش باشد. تعداد شبکه هایی که دریافت می شد محدود بود و عمده ترین سرویس قابل ارائه روی آن تله تکست بود. کیفیت تصاویر هم به نسبه خوب بود اما در حد عالی نبود. اما در تلویزیونهای نسل جدید که به تلویزیون های دیجیتال معروف هستند سیگنالها به صورت دیجیتالی با فرستنده های دیجیتالی ارسال می شوند و این تلویزیون های نسل جدید قابلیت دریافت آنها را دارند. اما تلویزیون های قدیمی امکان دریافت این سیگنال ها را ندارند، از این رو برای ایننکه دارندگان این تلویزیون ها نیز بتوانند امکان دریافت این سیگنالهای دیجیتال را داشته باشند نیاز به مبدلی دارند که مانند رسیور ماهواره سیگنال ها را دریافت و به تلویزیون منتقل کند. به این دستگاه مبدل به اصطلاح ست تاپ باکس یا همان گیرنده دیجیتالی گفته می شود.

شرکت های الکترونیکی بسیاری شروع به ساخت چنین دستگاهی و عرضه آن شدند با نام و برنده های مختلف. یکی از این شرکت ها ایکس ویژن (X vision) است. این گیرنده دارای مدل های مختلفی می باشد که هر کدام دارای ویژگی هایی می باشند. اما به طور کلی می توان گفت این سری از گیرنده دیجیتال دارای اندازه کوچک است و کیفیت تصاویر به صورت  Full HD و شفاف می باشد. این دستگاه قابلیت پخش تصاویر در فرمت های  mpeg,flv,trp,ts,tp,dat,mpg,m2ts,mov,vob,avi,divX,mp4,Xvid و صدا در فرمتهای WMA,AAC,MP3,WAV,M4A,OGG را دارد. همچنین از فرمت های عکس JPG,BMP,PNG,TIF,GIF پشتیبانی می کند.

امکان ضبط برنامه ها روی فلش را نیز دارا می باشد. دستگاه دارای تله تکست و قابلیت نمایش زیر نویس به چند زبان مختلف را دارد.

این دستگاه نیز ممکن است بعد از مدتی به علت استفاده زیاد در طولانی مدت یا عوامل دیگر با اختلالاتی مواجه شود که عدم کارکرد آنرا به درستی دارد. از جمله مشکلات رایج می توان به این موارد اشاره کرد نداشتن تصویر یا صدا است که مربوط به برد یا آی سی می باشد که باید بررسی  و تعمیر یا تعویض شود. یا کانال یابی انجام می شود ولی امکان ذخیره سازی وجود ندارد. یا پورتهای داخلی یا خارجی کار نمی کنند و… .

در صورتی دستگاه گیرنده ایکس ویژن شما در هر مدلی با مشکلی مواجه شده است می توانید با مراجعه به مجتمع تعمیر ست آپ باکس جهت رفع هر گونه خرابی مراجع فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا تماس با این مرکز باشماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس:تهران-میدان انقلاب -کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک ۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱